לשם

לשם הוא יישוב קהילתי דתי-לאומי שצמח ופרח במהירות מפתיעה מאז הקמתו ב-2013. מה שהתחיל כגרעין קטנטן של כ-30 משפחות חלוציות, הפך תוך עשור לקהילה מדהימה המונה היום כ-350 משפחות צעירות. האווירה המופלאה ביישוב היא של התחדשות מתמדת ופנים חדשות שמצטרפות מדי שנה לחיים בקהילה. רוב התושבים והתושבות הם זוגות צעירים ורעננים בשנות ה-30 לחייהם, מה שמעניק רוח צעירה, דינמית ומתפתחת ליישוב כולו.

מפת היישוב לשם

אופי היישוב

מעורב דתיים וחילונים

איפה?

שומרון

תושבים

כ 350 משפחות

חינוך

ללשם יש המון במה להתגאות, בייחוד במערכת החינוך הנהדרת והמקיפה שיש בו. אין ספק שהקהילה הצעירה הזאת לקחה ברצינות את המשימה לחנך היטב ולספק לדור הבא את כל מה שהוא צריך כדי לפרוח, להתפתח ולהיות לא פחות ממצוין.

אז בואו נתחיל מהקטנטנים שלנו – יש לא פחות משלושה מעונות ביישוב! זה אומר שלהורים הטריים יש אפשרויות בחירה וגם שיש כמות מכובדת של פעוטות בלשם.
לילדים הקצת יותר גדולים, יש 12 גני ילדים. זה מספר מרשים ליישוב, שללא ספק מוכיח עד כמה הקהילה משקיעה בחינוך איכותי מגיל צעיר.

אבל כל הטוב הזה ממש לא זה לא נגמר בגן. לשם גם הקים בית ספר יסודי משלו המאפשר לילדים ללמוד קרוב לבית בסביבה מוכרת יחד עם החברים הטובים שלהם מהיישוב. וברור שזה נותן לילדים בסיס חינוכי איתן ומחזק את הקשר והחיבור שלהם לקהילה.

אבל היי, לא הכול זה לימודים, מה עם קצת כיף? אז מעבר ללימודים הפורמליים, יש גם מקום לפעילויות אחר הצוהריים. בלשם יש סניף של תנועת הנוער בני עקיבא, שמספק לילדים ולנוער מסגרת חברתית וערכית. יש גם חדר נוער שמשמש מקום מפגש פופולרי, נעים ובטוח לבני הנוער של היישוב. לילדים ולנערים היצירתיים שחיידק האומנות נגע בהם, יש גם סטודיו למחול וחדרי חוגים ומוזיקה. מגוון החוגים הנפלאים מאפשרים לילדים ולנערים בלשם לפתח כישרונות ותחביבים מגוונים ממש בקרבת הבית שלהם.

תחבורה

שירותים קהילתיים

אף שמדובר ביישוב צעיר וחדש, הוא ממש לא מתפשר כשמדובר בשירותים לתושבים. יש בלשם מגוון רחב של שירותים שעונים על צרכי היום-יום של חברי הקהילה.

בואו נתחיל מהבריאות: יש מרפאת מכבי ביישוב, ובקרוב תיפתח גם מרפאה של קופת חולים כללית.

לחברי היישוב הדתיים יש מקווה וגם שני מבנים רב-תכליתיים המשמשים גם כבתי כנסת ומאפשרים לקהילה לקיים תפילות ואירועים דתיים במקום מרכזי ונגיש. מבחינה קהילתית, יש ועד אגודה שנבחר כל שנתיים ואחראי על קבלת החלטות ציבוריות. יש גם מזכיר יישוב שמנהל את הענייניים השוטפים, ורכזת קהילה שאחראית על אירועים ופעילויות.

אז בגדול, נראה שלשם הוא יישוב צעיר ודינמי שאולי צומח די מהר, אבל גם לא שוכח לדאוג לצרכים של התושבים. עם מערכת חינוך מקיפה ואיכותית, שירותי בריאות זמינים ומגוון פעילויות קהילתיות, זה נשמע כמו מקום נהדר למשפחות צעירות שמחפשות איכות חיים גבוהה בסביבה דתית-לאומית. יאללה, קפצו לביקור!

מפת היישוב לשם

פרויקטים בלשם

אופס, ליושק'ה אין מה להציע לכם כאן. לחצו לפרוייקטים ביישובים אחרים

כאן תוכלו למצוא בית באחלה מחיר בשומרון

הרי זהב בשיתוף עמק להר בקרני שומרון

אופי היישוב

מעורב דתיים וחילונים

סוג בנייה

בניה רוויה

סטטוס הפרוייקט

בבנייה

לב ההר באלון מורה

אופי היישוב

דתי תורני

סוג בנייה

דו משפחתי

סטטוס הפרוייקט

בבנייה

לא תשתפו את החברים?